نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

چرا اینهمه تبعیض ؟؟؟

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۸۶، ۱۰:۰۹ ق.ظ

چرا اینهمه تبعیض ؟؟؟

جمعه‌ای که خیلی ساده و در قیل و قال روز جهانی کودک و تلویزیون پشت سر گذاشتیم مثلاً روز دانشجو بود. روزی که سه تا از بهترین جوونای این مملکت در برابر استبداد و استعمار سر خم نکردن و به جرم آزادگی به شهادت رسیدند و یا به گفتة شریعتی فقید قربانی شدند. جرم اونا استبداد ستیزی بود همون چیزی که خیلیا خیلی ساله که شعارشو میدن اما پای عمل که میرسن پای عملشون می لنگه!!!.

خون اون "سه آذر اهورایی" اگه بیشتر از خون امثال حسین فهمیده نهال این انقلاب‌رو آبیاری نکرده باشه کمتر هم نکرده. 16 آذر توی تقویم آزادی خواهی این ملت اگه بزرگترین روز نباشه قطعاً چیزی کمتر از 13 آبان نداره، و نقش دانشجوها تو انقلاب این مردم اگه بیشتر و مؤثرتر از نقش بسیج نباشه حد‌اقل همپایة اون هست... .

اما حالا چرا وقتی به 16 آذر می‌رسیم هیچ صداییی از هیچ نهادی غیر از نهادهای دانشجویی در نمیاد، یا چرا هیچ برنامه‌ای(غیر از یه برنامة فرمایشی که موضوع مطلب بعدیه) به این مناسبت ساخته نمیشه و چرا رئیس جمهور محترممون! که برای هرچیز کوچک و بی‌اهمیتی بیانیه و پیام میده و تو بوق میکنه به این روز که میرسه خواب می‌مونه؟!!! و یا اصلاً چرا بیشتر جوونا و حتی پیرای این مملکت اسم مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا رو تا حالا نشنیدن و خیلی از چراهای دیگه‌ که من هنوز جوابشونو نمی دونم. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۹/۱۷
مهبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی