نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

همینطوری

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۸۶، ۰۸:۵۵ ب.ظ

دوباره سلام، شرمنده یه ده روزی نبودم و نتونستم وبلاگ‌رو به روز کنم .

تو این مدت که من نبودم اتفاقات زیادی افتاد مثل سخنرانی رئیس جمهور، شب چله، عید قربان و تولد حضرت عیسی و ... که اولیش‌رو به همه تسلیت میگم، در مورد دومیش امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه، سومیش‌رو به همه مسلمونا تبریک می‌گم و چهارمیش‌رو هم به همه ارامنه عزیز .اون سه تا نقطه‌رو هم همینطوری گذاشتم ببینم چی میشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۰/۰۴
مهبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی