نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

بهانه

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۸۶، ۱۲:۴۵ ب.ظ
اَه که چقد من از این دکتر جماعت بیزارم، اصلاً معتقدم هرچی فساده تو این مملکت زیر سر ایناست. مثلاً همین متخصصای زیبایی که اینهمه تبلیغاتشون رو درو دیواراست کلی این مردم بدبخت‌رو منحرف کردن. حتماً می‌پرسین چطوری؟ عرض می‌کنم خدمتتون؛ تا همین چن سال پیش مردم از ترسشونم که شده دروغ تو کارشون نبود، اما از وقتی جراحی پلاستیک و از اینجور قر و قمیشا اومده همه دروغگو شدن!. حقم دارن، آخه دیگه کسی از اینکه دماغش دراز بشه نمی‌ترسه، خیلی راحت دروغ می‌گن و بعدشم می‌رن دماغشونو عمل می‌کنن از اولشم بهتر میشه، انگار نه انگار که دروغ گفتن. حتی پینوکیو هم دماغشو داده بالا و یه چسب گنده زده روش، حالا دیگه مثل آب خوردن به پدر ژپتو دروغ میگه و بعدشم لازت نیست یه ساعت منت فرشته مهربونو بکشه تا با اون عصای مسخره و دارکوبای ضایعش بیاد و دماغشو کوتاه کنه، خرجش یه عمله. حالا دیدین حق با من بود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۰/۲۶
مهبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی