نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

"The call's number is restricted"

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

تو ،

بوق بوق بوق...

تو اشغال.

سرمست زندگی ،

دنبالِ عشق و حال .

من ،

بوووووووووووووق...

ممتد و آزاد .

Wating Forever…

با یکmessageخالی تو ،

شاد .

Networkعشق تو ،

Busy…

من ،

پشت خط تمنا ،

در حال. redial…

...

روز ،

سال می‌شود ،

و هنوز ،

همچنانretry…

با این خیال خام که روزی ؛

Connectمی‌شوم ،

و توacceptمی‌کنی .

غافل از اینکه تو ،

به خودت فکر می‌کنی .

...

از سال هم گذشت،

و هنوز ،

همچنان ؛

پیغام می‌دهم ،

وdeliverنمی‌شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۱/۰۱
مهبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی