نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

"بچه‌ها مواظب باشید"

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

حادثه از راه نمی‌آید!

نه از در

و نه حتی از پنجره .

 

عمق چشمان توست

که حادثه می‌آفریند .

 

بی‌مهابا نگاهم نکن

که آتش بگیرم .

 

***

حادثه خبر نمی‌کند ،

اما

تو لااقل

اینبار

بی‌خبر نرو...



...................................

 

 

راستی امروز سالروز درگذشت سهراب سپهریه، روحش شاد.

 

باید امشب چمدانی را
که به اندازه ی پیراهن تنهایی من جا دارد،بردارم
و به سمتی بروم
که درختان حماسی پیداست،
رو به آن وسعت بی واژه کههمواره مرا می خواند
یک نفر باز صدا زد : سهراب!
کفش هایم کو؟


 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۲/۰۱
مهبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی