نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

دیگر ورق نزن، از دفتر ِدلم، برگی که نیست را

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ق.ظ
وقتی تو نیستی ؛ من فوت میکنم شمع ِ تولد ِ کیکی که نیست را      در خاطرات ِخود هی باز می کنم آن کادوی ِپر از عشقی که نیست را     انگشت میکشم بر قاب ِپنجره ، تصویر میکنم ماهی که نیست را    تو نیستی و شب ؛ باران که میزند من باز می کنم چتری که نیست را     و توی کوچه ها حس میکنم هنوز در دست های خود دستی که نیست را     طوفان ِرفتنت پرواز می دهد از صحن ِ سینه ام قلبی که نیست را   هر بیست و هشتمِ بهمن که می رسد تف می کند زمین مردی که نیست را   پ ن : امروز باید مینوشتم * خوانش شعر بزودی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
مهبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی