نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

+

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ق.ظ
سلام به همه دوستان عزیز که در طول سال گذشته من رو به هر نحوی مورد لطف و محبت خودشون قرار دادند.

امیدوارم که سال رفته براتون در مجموع همراه با خیر و پیشرفت بوده باشه و سال جدید رو با امید به فرداهای بهتر شروع کنید.

از خدا می خواهم که ایام ِپیش رو براتون سرشار از شادی و موفقیت باشه و در کنار عزیزانتون این روزها و روزهای پس از اون رو با خوشی پشت سر بگذارید.

احتمالاً تو تعطیلات از تکنولوژی بدور باشم، بدینوسیله و از همین تریبون تبریکات صمیمانه من رو پذیرا باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
مهبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی