نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

تورا با و بی عطر ِپیراهنت دوست دارم...

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

تو را با غم و شادی ِدرهمت دوست دارم

و حتی تو را با"نمی مانمت"دوست دارم

به جای لب انبارهای ِ شکر داری و من ؛

تو را فارغ از بحث ِطعم ِلبت دوست دارم

نترسان مرا از نگاه ِ پر از خشم ِ چشمت

من اصلاً تو را با نگاه ِ چپت دوست دارم

تمام ِجهت های ِجغرافیایی بهانه است

تو را نازنین، من بدون ِجهت دوست دارم


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
مهبد

نظرات  (۵)

سلام
مهبد جان خوشحالم که دوباره مینویسی..اگه میشه ما رو به یه شعر و خوانش خوب مهمون کن..مثه قسم به دود تو تهران..ممنون
پاسخ:
سپاس شایان عزیز، باعث خوشحالی که اینجارو هم میخونی ، چشم در اولین فرصت حتماً اینکارو میکنم
شکلک قلب توی چشم!!

حاالمون خوب شد..
حالتون خوب باشه.. :)
پاسخ:
شکلک لبخند روی لب ؛)


ممنون گلنار جان ، زنده باشی ، منم حال خوب و شادی زیاد رو برات آرزومندم
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۰ عم قزی جون ツ
خوشحالم ک پیداتون کردم!!
بعد از سکته بلاگفا مثل آواره های جنگ زده شدیم
پاسخ:
منم واقعاً خوشحالم ، بعد از فاجعه بلاگفا دنبالت بودم اما اثری از وبت نبود...

لعنت به دزد خاطرات ؛)
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۶ عم قزی جون ツ
فاجعه بلاگفا!؟
انصافا خوش گفتی جان برادر مگو چیست غم!!
خودم هم دنبالش گشتم دیدم خبری ازش نیس :)))
الان بلاگ شده مث بلاگفا غ هر جا میرم یه آشنایی جلوم در میاد میگم عـــهه!!؟

از فاطمه خبری داری؟
پاسخ:
:)
تا باز کی این بلاگ دست مارو بزاره تو پوست گردو...

نه دنبالش گشتم اما نبود، در مرحله دوم طوفان بلگفا که خفیف تر بود و خیلیا متوجهش نشدن تمام آدرسای بچه ها هم پاک شد :(
کلاً همون سنگ نوشته های زمان غار نشینی قابل اعتماد تر بودن از این تکنولوژی های جدید :))
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۴ عبور ماه در شب حکومت نظامی
دوستش دارمو دیوانگی محض است این......................
پاسخ:
دیوانگی هایم تر از تر تر تری دارد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی