نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

کنج ِدهن ِتو صنف ِقنادیهاست

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

وقتی از لبهات قند ِبوسه صادر می کنی

قند توی ِقهوه های  ِتلخ ِشاعر می کنی

حاج عبدالله قطعاً ورشـکسته می شود

شعبة قنادی ِ لب را که دایـر می کنی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
مهبد

نظرات  (۳)

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۱ عم قزی جون ツ
حاج عبدالله!!!؟؟  :)))))
عاقا خو همشهریمه من الان ازش حمایت نکنم ک بدبخت میشه :))
بفرمایید فقط قند صادر کنن کاری ب پشمک نداشته باشن خو ؛ نمیشه؟ :دی


قیشنگ بود ؛ خوشمان آمد.
عناوین هم فراوان لایک داره
پاسخ:
به خاطر شوما هم که شده میگم حاج حسین و پسرانش رو ورشکسته کنند :))
دوستی برا همین مواقع هست دیگه


لطف داری نگار جان، تعریف های تو روحیه میده :)
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۴ عم قزی جون ツ
دست شما مرسی!

مخصوصا پسر وسطیه حاج حسین! :))
آدم همه جا اشنا داشته باشه خوبه ! حتی اگه پای ورشکست کردن یکی در میون باشه :))

واللاااع حرف من تعریف نیست! ( ازون نظر ) بلکه توصیف است!!
یعنی چیزی ک هست رو میگم. نه نوشابه ریختم تو کامنتم نه اسانس هندونه
شما واقعا استعداد ادبیتون خعععلی خوبه و حیفه ک این استعداد رو تو مسیرش خرج نکنید

پاسخ:
خواهش میکنم، وظیفه است :))
این سری حتمن میزنم تو کار حاج حسین و پسر وسطی :)

لطف شما بسیار شامل حال بنده هست و دائماً شرمنده میفرمائید.
من البته اسانس توت فرنگس رو بیشتر ترجیح میدم از هندونه :))
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۶ الهام اسدی
به قول محمود دلت آبادی در کلیدر؛ آدم به آدم زنده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی