نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

...

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ق.ظ

سخت است ز تو دوری

با این‌همه مستـــوری

جانــم بــه لبــم آمد

زین دوری و مستـوری

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
مهبد

نظرات  (۳)

۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۵ اون روی سگ من نوستالژیک ...
سلام خوبی داداش؟ سالی یبار افتابی نشو ها ستاره سهیل شدی
پاسخ:
سلام بر آبجی نوستال عزیز
شرمنده اگه نمیام وبلاگ واقعاً حس،فرصت،انگیزه و اشتیاقش رو از دست دادم
اما قطعاً به یاد تک تک شما دوستای عزیزم هستم
شاد باشی همیشه❤🌹

صنما، به دلنوازی نفسی بگیر دستم

که ز دیدن تو بی‌هوش و ز گفتن تو مستم

 

دل تنگ خویشتن را به تو می‌دهم، نگارا

بپذیر تحفهٔ من، که عظیم تنگ دستم.


"اوحدی مراغه ای"

پاسخ:
تو و تنگ دستی؟ نه، محالِ در محال است
که دل تو جنس الماس و دل من ازسفال است
ز تو هرچه هدیه آید بوَد از سرم زیادی
که مرا نگاهی از جانب چشم تو خیال است
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۲ خانوم شفتالو
بلاگفا واسه هیچ کس انگیزه نذاشت...

پاسخ:
اوهوم
نابود کرد
مثل بمب اتم که افتاد رو سر هیروشیما و ناکازاکی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی