نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

مستی

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۸ ب.ظ

مستی فقط به چشم تو می‌آید

باقی چشم‌ها خمار تو اند انگار

ای بی خبر ز ِ چشم خمار ِ من

از این میان تو فاصله را بردار



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۶
مهبد

نظرات  (۳)

قشنگ بود

راستش چیزی که توجهم را جلب کرد اینه که اخرین پستتون برای یک سال گذشته هست ولی تعداد بازدید از وبلاکتون هرروز هست 

پاسخ:
حقیقت اینه که نمی‌دونم علت بازدیدها چیه، برام جالبه و البته باعث افتخار، خودم مدتهاست دیگه نمیام وب و امشب هم بعد از مدتها اومدم به این امید که خبری از یه دوست قدیمی بیاد برام، اما از شما و همه‌ی اونایی که میان و سر میزنن ممنونم

پس باید ازاین دوست قدیمی شما تشکر کرد که باعث شد شما بیاید وسربزنید وجواب سوال من روبدید .

امید وارم هرچه زود تر خبری خوش از دوستتتون برای شما بیاد.

پاسخ:
ممنون، شما لطف دارید، باعث افتخاره حضور شما توی این صفحه، پاسخ دادن به پیامتون که علاوه بر وظیفه مایه خوشحالی و خوشوقتی هست برام
پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی