نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

لبم از فکر ِلبت کنده شد از بس که گَزیدم

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ب.ظ

روزهای ِ پی ِ تو گشتن و

شب های ِ به گَردت نرسیدن

به تو اندیشم و دانم

که پشیمان نشوم از به تو اندیشیدن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
مهبد

نظرات  (۳)

۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۳ عم قزی جون ツ
قشنگه! مخصوصا مراعات النظیر بین شب و روز
ولی خط آخر ایراد داره
حـــــــیــــــف! خیلی خوندمش و فکر کردم ک چیز دیگه ای ب جاش گذاشت
( الان یهو حس بدی بهم دست داد ؛ انگار در مورد تربیت یا اسم بچه  شما دارم دخالت می کنم :|  )

عنوان هم ک کولاک کرد تو این سرمای استخوان سوز
پاسخ:
نه بابا، این چه حرفیه، دخالت کجا بود، نظر شما کاملاً محترم و فنیه، اما من اونموقع که نوشتمش ریتمشو دوست داشتم و این تو ذهنم بود برا همین اصلاً دیگه روش فکر نکردم، البته از لحاظ دستوری و ریتمیک ایرادی نباید داشته باشه اما ممکنه شما با مصرع دیگه ای راحت تر باشی، میتونی با اون مصرع بخونیش من اختیار تام دادم :))
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۲ عم قزی جون ツ
بله خو الان ک زدم کانال اواز و و افتخاری وار دارم چه چه میزنم (:دی) خوب شد
شما هم احتمالا با اواز نوشتی پستو :)))

کلا رفتم تو دوران پیش دانشگاهی! یه معلم نازکی داشتیم عروض درس می داد
پاسخ:
گفتم که تو ریتم بودم :))

البته به جای افتخاریش یه چیز دیگه بزار :))

الان منو با 90 کیلو وزن با معلم نازکت همزادپنداری کردی عایا؟!! :))
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۷ عم قزی جون ツ
90 کیلو؟؟
بهتون نمیاد
اون معلم ما سر جمع با چادر و کیف و مانتوش ب زور میشد 50 ک !

نه ، ولی دلم براش سوخت  وقتی دیدم اون هجا بود چی بود میگفتیم کوتاه بلند کشیده یادم رفتن
دفعه بعد اگه ب دنیا بیام درسمو بهتر تر میخونم :(
پاسخ:
تازه فی الحال پس از اخذ رژیم غذایی و استمرار در امور ورزشی به نود نائل آمدم، وگرنه سابق بر این از فرط بی حوصلگی مرزهای 110 را نیز طی نموده بودم.

القصه اینکه خداوند همه ما را رحمت نماید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی