نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

قرار ِ خواب ِتو مُشتی دیازپام ِ ده است ...

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ

بی قرار ِ

خوابم و -

اسپرسوی ِ

اصیل ترین

قهوه های ِ آمازون هم

بی خوابم نمی کند حتی ؛

قرارمان

هنوز اگر

سر جایش باشد ،

در خوابم .

...

قرار،

اگر بیقرارت نکند

دیگر قرار نیست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
مهبد

نظرات  (۳)

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۷ عم قزی جون ツ
اصن باید این جمله رو با اب طلا بنویسن بزنن وسط میدون شهر!

قرار،

اگر بیقرارت نکند

دیگر قرار نیست.


البته بی قراری من یکی دیگه شور ب در شده :|


ولی اون قرار شما انگار قرار نبوده هاااا ، گرفتین خوابیدین؟ :دی

پاسخ:
البته اگه با آب طلا بنویسن که دیگه تو میدون نمیمونه، مگه ندیدی چقدر شهر امنه، مجسمه سنگی رو از وسط میدون میدزدن دیگه نوشته آب طلا که جای خود داره، اصن من خودم اولین داوطلب :))

* خب من قرار بوده خوابشو ببینم دیگه...
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۳ عم قزی جون ツ
راس میگین! ب جنبه های امنیتی ش فکر نکرده بودم :دی


هههممم! الان دو سه بار هم خوندم و دیدم درست می فرمایید!
م چرا اون روز فک کردم قرار خارجی ست و شما گرفتین خوابیدین؟؟ :)))
پاسخ:
ینی تو واقعاً درمورد من اینطور فکر کرده بودی عایا؟؟!!!  :))
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۶ عم قزی جون ツ
واالللا بهتون نمیومد واقعیتش ولی خو اوجوری دستگیرم شده بود. اتفاقا ته دلم گفتم  نگه میشه؟ مگه داریم؟ :دی اصن بهش نمیاد اخه!!
نگو اشکال از گیرندهه بود  ، فرستنده تقصیری نداشته :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی