نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

تخته های همه کلاسها را می‌آورم، مخم را تخته می‌کنم و هنوز چند تخته کم دارم

نازلی

نام وبلاگ برگرفته از شعر احمد شاملو با همین نام می باشد.
نازلی بهار خنده زد و ارغوان شکفت...

از حجم شعر تو به تو می آورم پناه

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ
این چند خط را به درخواست دوست عزیزم نازنین بانو مینویسم
تقدیم نگاه زیبایش...



زلف تو مثنوی و دو چشمت رباعی‌اند

لبــهای تو قصیده‌ی ناب سنایــی‌اند

دل برده‌ای به شعر نگاهت ز من ولی

لبخندهای تو وسیله‌ی این دلربایی‌اند


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۷
مهبد

نظرات  (۲)

زیبا بود:)
پاسخ:
سپاس دوست من
خیلییییییییییی زیبا بود مرسی جناب آقای مهبد...
من نمیدونم چجوری تشکر کنم بابت مهربونیتون واقعا ممنونم

امیدوارم این پست باعث بشه ک دوباره بنویسین و ما بتونیم اشعار زیبای شمارو بخونیم و لذت ببریم :)
سبز باشید و مانا
پاسخ:
زنده باشید بانوی نازنین
هدیه ای بود ناقابل در مقابل محبت بی دریغ شما

من هم امیدوارم که بیفته اون اتفاق که باید بیفته

پایدار و سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی